Thursday, February 24, 2011

@p@BiL@ En. BosS T@k DerR...

Bila en.boss ckp je yg die akan xde kt opis selama seminggu......perggghhh..apa lagi???? HOOORAYYYY.....opppsss.....silap..kang ade lak yg tersalah sangka..bkn nk mengutuk atau nk mengeji yea kengkawan....suke suki aje nk 'lepak' kt blog n bercite bl kepale tgh berserabut.....cite nye cm ni...en boss "kami" xde seminggu kt opis psl die n "klik2" die pegi daki gunung kinabalu...tp bl en.boss xde kt opis, ape yg aku peratikan mcm situasi kt bwh ni....

1. Suasana opis sunyi sepi. Jgn tersalah sangka yea kengkawan...suasana jd sepi bkn sebab member2 sepejabat aku dok ngulor, tp memasing bz ngn task harian (mengajo, marking paper) dan bz ngn tasking yg diberi oleh en boss.

2. Berblogging. sape lg? aku la....kengkawan pon ade jgk...cme dlm diam je..tempat duduk aku ni mmg terang2 nampk kalo aku berblogging...xpe la..jnji koje aku siap....

3. Bermuka buku (FB). sesape yg ade broadband, mmg leh layan FB la...aku? mmg join gak, ttpi kekadang rasa "muak" ngn FB.....

4. Meronggeng. ade ke yg meronggeng bl en.boss xde? aku pon x pasti, yg pasti, sepanjang en.boss xde setakat ari ni, aku x meronggeng lagi.....

5. Breakfast n Lunch sampai x hingat dunia. senario cm ni mmg obvious giler....biase la..time en boss xde la leh lepak lelame ngn kengkawan....bl lg nk jumpe selain dr waktu mkn? btol x?

6. Bilik en.boss gelap gelita. haaaa....bl en boss xde, mmg la....sape yg brani dok dlm blk TUAN BESAR? cuba bagtau ckt sape yg nk rampas kuase....

kesimpulannya, pape pon, xkire la en boss aku atau korang xde, keje tetap kne jalan....jgn nk ngulor...sekali sekala, xpe....jgn selalu....jgn makan gaji buta ok..... ;-)


2 comments:

lady_eira said...

LADYBOSS kamik ada di opis.. jadi tak sama lah situasinya seperti situasi di orang atas sana... hoho

Lady Butterfly said...

hahhaaa.....2 la untungnya boss xde...tp cm sme jex...lady boss akak len cite r..huhu