Monday, February 14, 2011

SuSu oH sUsU...

Sakit kepalaku memikirkan susu badanku yg semakin berkurangan....dah seminggu aku rasakan susuku semakin sedikit....selalunya bl mengepam, dapat la sehari paling kurang 6 auns..tp sejak seminggu yg lepas bl dipam hanya dapat 2 auns je...kecian kt ank mama...Kepalaku runsing memikirkan hal ni....bkn ape, aku keciankn ankku yg menyusu badan pada waktu malam....bl time cuti aku bagi ankku susu badanku yg aku pam setiap hari....tgk dalam ais box, susu semakin berkurangan...sedihnya...malam tadi tdoku xlena psl aryan nk menyusu tp susu kurang...lepas je aku bagi susu formula trus aryan dapat tdo dgn lena sampai ke pagi....anak mama xpernah mnum susu formula waktu mlm....cuma siang je.....psl siang dok dgn pengasuh....kalo bole, aku nk susu ku cm dulu...kepada kengkawan yang ada petua nk banyakkan susu bdn tolong bg suggestion yea....

Aryan bkn cam ank org lain yang boleh mnum ape2 susu....sejak aryan kecik lagi byk da cuba susu yang biase2, tp xsesuai..asik berak2 je...tp sejak babah belikan susu SNOW, aryan da x mcm dulu...susu SNOW?????? x pyh ckp....mmg mahal....aryan kuat menyusu...bayangkan la kalo dalam masa xsampai 2 minggu dah habis 1 tin beso 2 yang harga 46 hinggit utk 900gram? mau x kayap aku dan suamiku....aduhhhh...rungsingnye.....susu OOOOO susu........


susu SNOW tin paling beso hanya 900 gram sje jumlah kandungan susunya

No comments: