Friday, February 18, 2011

10 PeRk@R@ yg AkU t@k sUk@


Kalo sahabatku Saufee bole list kan 20 perkara yg dia suka & x suka, aku pon nk try buat jgk la...tp 10 je yg aku nk listkan..kire top TEN laaaa..........

1. Jln jem time aku nk datang koje

2. Semua jenis makanan berperisa STRAWBERRI tp buah strawberri aku makan yea..

3. Sakit kepala (migrain)

4. Time bwk kete, kete kt dpn aku drivernye bwk cm siput

5. Bila aku lupa nk cas HP

6. Anakku Aryan MELALAK bl nk tdo

7. Bila husband aku x reply msg sedangkan waktu 2 kredit die berlambak2 & bg alasan yg x munasabah

8. Basuh kain baju & lipat baju

9. Iron baju seragam Husband aku..maklumla, TUDM ade hari2 kene pkai bju seragam..susah giler nk iron..sampai berpeloh2

10. Bila husband aku kene Standby n kene koje syif mlm....mmg tension jex..



No comments: