Wednesday, March 9, 2011

KeReT@ vs Th@Nk YoU


Jam 6.40 pagi aku kua umah macam biase...nk dijadikan cite, kete wt hal lak..bukan men semangat aku nk dtg keje awal...aduhhhh....Tensionnya bila tayar kereta wt hal....xpsl2 mengganggu perjalanan nk ke opis..keluar je dr damansara aku da rs kereta lain mcm...terus bagi emergency signal sbb nk tgk ape yg berlaku..tgk tayar ok jex...xdepape..so teruskan lg perjalanan...tp semakin laju kereta bergerak semakin kuat bunyinya....xsedap hati lagi terus berhenti....kemudian call en.babah bagitau keadaan kereta..dah la ari ujan, kereta lak wt hal....mmg tension........

Nak patah balik jalan bukan men jem lagi...igt nk EL jex...tp bl pk2 semula x jadi...nk tggu en.babah datang bukan men lambat lagi..tp xleh salahkan en.babah jugak psl pg aku suruh en.babah hantar anak umah pengasuh..nk tak nak terpaksa la tggu...x sampai 10 mnt en. babah msg suruh bwk jugak kereta ke umah makcik kt kepong...nsb baik ade umah makcik area situ..aku gagahkan diri bawak kereta sambil2 dalam ati berdoa supaya xde pape berlaku...sesampai umah makcik, tggu en.babah lagi..kecian en. babah....meredah ujan dengan motosikalnya...

Tgk jam da kol 8 suku..konpem lambat sampai opis....nk dijadikan cerita, aku pegi opis naik moto dengan en.babah...romantik memang romantik tp sejuk bukan men..dengan jem lagi..tp x tension psl ade driver...x mcm biase kene drive sendiri dtg opis...tp kecian jugak kt en.babah psl kerana aku en.babah lambat smpi tempat keje...da la en.babah terlibat dengan kursus sekarang...mmg keciannnn.....mama hargai pengorbanan babah pd mama...tq for everything...kalo xde en.babah, xtau la ape akan terjadi pd mama....TQ..TQ..TQ...i luv you, dear....


No comments: