Wednesday, March 2, 2011

RiNDu NyE pD @b@H nGn M@K

Ntah kenape lak petang ni tetibe teringat kt mak ngn abah..rindu rsnye..xsbr nk tggu ujung bln ni nk balik kg halaman...pic kt sebelah ni gmbr mak, abah n family mentua time wedding aku..mak n abah aku yg pakai baju kaler biru 2 ha....rindunya aku kt mereka....

Teringat masa dalam pantang, mak n abah aku yg jaga aku start dari aku mula cuti untuk bersalin di kg sampai la Aryan berumo 1 bln..terharu sungguh dengan pengorbanan mereka..sejak aku kecik sampai da jadi mama, nasihat mak ngan abah tetap aku akan ingat sampai bila2...kerana mereka la aku disini hari ini...trime kasih mak, abah..angah sayang sgt kt mak ngn abah..selamanya..Ya-ALLAH, lindungi la kedua ibu bapaku..peliharakan lah mereka serta tempat kan lah mereka di syurgaMu kelak Ya-ALLAH-amin.

No comments: