Tuesday, March 1, 2011

3 mOnTh @lRe@dY


Terasa Sekejap je masa berlalu...masih terbayang-bayang lagi saat hendak melahirkan Aryan...satu kenangan yang mama x akan lupakan....kehadiran Aryan adalah bukti kasih, cinta, sayang antara mama dan babah....ari ni anak mama da msuk 3 bln lebih..anak mama membesar dengan sihat depan mata mama...hari2 mama boleh tgk perkembangan Aryan sampai la ke hari ini..sungguh indah anugerah ALLAH S.W.T pada mama dan babah...mama sangat2 bersyukur atas kurniaan itu..

Melihat Aryan tersenyum dan ketawa adalah syurga bagi mama...hilang segala penat mama melihat anak mama....mama teruja tgk anak mama boleh kebolehan baru semalam..anak mama cuba nk meniarap...tak sangka cepat betol perkembangan anak mama..mama rasa x sabar lg nk tgk anak mama cuba untuk meniarap hari ini...

walaupon mama sangat teruja nk tggu perkembangan anak mama, tp semakin anak mama membesar semakin timbul perasaan runsing di hati mama..mama runsing kalo Aryan ditimpa penyakit. sedangkan anak mama terkena ruam panas pon mama da tak boleh nk lelapkan mata, inikan pula kalo terkena penyakit2 lain..mama sentiasa berdoa supaya anak mama dijauhkan dengan semua 2..kalao adepon itu mama akan anggap sebagai dugaan dan ujian dari yang Maha Kuasa.. Aryan.... mama dan babah sayang sangat kt awak..apa jua yang datang, mama dan babah akan tetap bersama awak..semoga anak mama sentiasa dilindungi oleh-Nya..i.allah.



No comments: