Thursday, February 17, 2011

Suk@ SuKi Di pEt@nG h@Ri

1.Bekas kekasih saya adalah :
Orang Ganu laa......zaman cinta GODZILLA, bkn cinta monyet...huhu

2.Saya sedang mendengar :
Seorang staf SHS sedang berbual2...bukan gosip tau...

3.Mungkin saya patut :
Bagitau husband aku yg aku pnh mkn BESO (secret recipe & nandos) 2x berturut2 bl tgh2 bulan...kalo die tau, mati aku...

4.Saya suka :
Memasak untuk husband

5.Sahabat-sahabat baik saya :
Kawan2 yg ade semasa aku susah atau senang

6.Saya tak paham :
Bl org ckp aku semakin kurus slps bersalin....dieorang silap 2...sbnrnye bdn aku cm biase..back 2 normal...myb time pregnen aku "beso" sgt...

7.Saya kehilangan :
Thumbdrive ku yg ade dokumen MQA & soft copy log book student LI..kecian x?

8.Ramai yang berkata :
Anakku DARWISY ARYAN muka sebijik cm babah die....

9.Makna nama saya :
Ntah la...lupa....asyik search maksud nama ank je, sampai lupe search mksud nama sendiri..huhu

10.Cinta itu adalah :
Subjektif...hanya orang yang bercinta sahaja yg memahami maksud cinta..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Bercerita psl student dan subjek yg di ajo...


12.Saya akan cuba :
To be a best daughter, best wife, best mom and......to be a best lecturer

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Sampai akhir hayat

14.Telefon bimbit saya :
Ntah brand pe ntah...dua2 HP canggih rosak..skrg pkai yg lme nye..EMM..nokia...?????

15.Bila saya terjaga dari tidur :
aku kiss pipi or dahi anak aku

16.Saya paling meluat apabila :
Org memandang aku sinis then berlagak bagus, berlagak pandai n berlagak la segala2nya...

17.Pesta/Parti adalah :
Ntah.....parti la....meraikan sesuatu....

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

"pak mi, mak ki n kokot...sape lg? kucing mak aku

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Dari usia bb sampai usia 5 tahun...xperlu pk pape...

20.Hari ini :
Hari khamis....

21.Malam ini saya akan :
Spend masa bersama anakku tanpa suami psl suami keje mlm la pulakkkk..

22.Esok pula saya akan :
Datang on time kt tmpat keje..

23.Saya betul2 inginkan :

Rumah banglo idaman & keluarga yg bahagia selama2nya...

24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Bulatnye muka aku..tembamnya pp aku...tgh cari tip b/mana nk kuruskan pp..huhu

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan? :
Mane2 aje asal dapt membeli belah or window shoping

26.Makanan Barat atau Jepun? :
Of coz la barat,...

27.Bilik yang terang atau gelap? :
terang...aku takot gelap....

28.Makanan segera adalah :
Makanan yg bole memendekkan umo seseorang

29.Ayat terakhir yang saya katakan pada seseorang?
"saya kne berdiri btol2 dpn mesin potostat, baru sy akn igt pin codenye"

30.Siapa yang saya nak Tag?
Sape 2 je la.....xkesa.....

No comments: