Friday, July 3, 2009

Majlis ijabkabul....06/06/09

Pd 6 jun 2009 aku telah diijabkabulkan dengan pasangan pilihan hatiku di masjid Chalok, Setiu Terengganu..perasaan ku ketika itu amat gembira kerana akhirnya jodohku bersama suami tersayang telah di makbulkan oleh Illahi...syukur alhamdulillah detik jam 10.30 pg aku sah bergelar isteri kepada suami tercinta Mohd Saiful Azwan....terharu, sedih, gembira perasaan saling bercampur baur....namun disudut kecil hatiku, aku sangat bersyukur kerana majlis ini dapat dilaksanakan dengan sempurna.....

Menerima kucupan dari suami setelah sah bergelar isteri..



Saat aku sah bergelar isteri ....


Majlis membatalkan air sembahyang pihak perempuan


Majlis membatalkan air sembahyang pihak lelaki


Saat ini aku sah bergelar isteri kepada Mohd Saiful Azwan...syukur alhamdulillah...


Saat yg membuat aku terharu ketika abah ingin meminta izinku utk dinikahkan dengan suami tersayang..

Sempat lagi berposing di luar masjid bersama kakak tersayang yg merangkap wedding planner aku...


Detik debaran suami sebelum di ijabkabulkan

Ini lah masjid tempat aku dinikahkan pd 060609 jam 10 pg

No comments: