Friday, July 3, 2009

Majlis persandinganku....060609

Untuk kengkawan semua.....pada 060609 aku telah melangsungkan perkahwinanku dengan lelaki pilihan hatiku di Terengganu..majlis akad nikah dilangsungkn pd wktu pagi jam 10.oo pg..kemudian majlis persandinganku berlangsung selepas waktu zohor....untuk mjlis akad nikahku, aku dan suamiku telah memilih warna kostum gold kehijauan....kalo korang nk tgk, aku da letakkan fotonya.....so...tgk2 la yea.....emm....untuk mjlis persandingan, of coz la aku pakai kostum ikut tema pilihan majlis persandingan ku...kaler ape lg kalo bkn kaler PURPLE...my favourite kaler ku...selepas bersanding, utk majlis makan beradab dan majlis potong kek, aku dan suami memilih kostum kaler gold...dan selepas majlis potong kek berlangsung aku memakai kostum kaler silver kebiruan n kehitaman.....kepada mak, abah, adik beradik, dan saudara mara yang telah bertungkus lumus untuk majlis perkahwinanku, aku ingin mengucapkan terima kasih...kepada kengkawan yang sudi datang also thanks a lot..fren...doakan kebahagiaanku bersama suami tersayang....insyaallah..




















No comments: