Thursday, July 9, 2009

Family day CICT 2009- Gunung Ledang Resort Sagil

Pada 4 dan 5 Julai yg lepas, pihak ofis aku de menganjurkan family day di Gunung Ledang Resort Sagil....family day kali ni aku x aktif sgt berbanding tahun-tahun yg lepas maklumlah sekarang aku da bersuami..masa aku byk dihabiskan bersama suami tersayang....aku bertolak secara konvoi dengan k.ira n family dan juga nat n azie.....smpai je di Sagil, aku check in dan lunch yg disediakan oleh pihak resort....jam 3.30 ptg aktiviti telematches bermula...pada jam 5.00 petang aku dpt melepaskan gian aku untuk mandi air terjun...kecian suamiku kerana terpaksa melayan kerenahku....pada sebelah malam, kita org de dinner and karaoke nite....aku dan suamiku boleh dikatakan ckup bertuah kerana kami berdua telah memenangi hadiah untuk lucky draw....keesokan harinya selepas breakfast, aku jln2 disekitar resort dan dgn tidak disangka2, hujan turun dengan lebatnya...apa lagi, kte org duduk dlm blik je la sementara menunggu hujan berhenti....tgh ari 2 sebelum pulang, kte org lunch same2 sambil melihat acara penyampaian hadiah....group aku "Blue Team" mendapat tempat ke-7, tp kami ttp bersyukur sbb kami ttp tidak pulang dengan tangan kosong.....harap2 next year aktiviti sebegini dapat dianjurkan lagi di tempat yg paling best......yeah....!!! also congrats 2 training n welfare club CICT kerana u all mmg best!!!!!





Gambar pemandangan resort Gunung Ledang...






Lepaskan gian mandi air terjun Gunung Ledang



Bergambar bersama suami tercinta selepas Dinner..


Nat n Azie adalah peneman setiaku semasa family day...


Si kecil yg comel n kiut miut ni namenye Batrisya....ni la buah hati pengarang jantung k.ira n abg erul....


k.ira n abg erul tgh wtpe 2?


Hadiah kecil ni hadiah sape ek? hehehe...emmm..ni la hadiah lucky draw my dear...mlm 2 suamiku pon turut dpt hadiah....suka sgt husband ku bila dpt hadiah ni...


ini lah hadiah lucky draw yg aku dapat ms mlm bbq n karaoke..nk tau hadiah pe? SYYY....secret....


Gambar ni diambil selepas aku breakfast...

Bergambar bersama Guna, Kat n Kah loon office mate aku..

Napee ngan hadiah kumpulan n hadiah beruang kutubnya..

No comments: