Thursday, August 18, 2011

AnuGeRaH AlLaH



Semalam sempat lagi me captured pic anak me..bukan main susah lg nk captured...bukan apa psl sekarang Aryan da mula nk mencapai semua objek yg ade dpn mata...maklumla da nk msuk 9 bulan...sekejap je ms berlalu...pejam celik, pejam celik sekejap je awak membesar...terasa baru semalam melahirkan awak...awak lah anugerah Allah yang tak terhingga pd mama dan babah..

Semoga aryan menjadi anak yang soleh kelak...-AMIN-


6 comments:

Nur Saina (AntooUngu) said...

hehe comel, ank sdare sy pn asyik nak amik je brg kt tgn.. ^^

ajumohit said...

comelnya aryan, mcm cina rupanya and putih melepak...dah sembilan bulan ye, raya ni blehla bergaya ngn baju melayu

lady butterfly said...

Nur Saina : da beso cm 2 mmg asik nk capai or amek brg je kejenya..yg pnt, mamanye la...hihi

aju : 2 la..da beli 2 pasang baju melayu utk dia...

aimaniman said...

macam anak akak jugak, dahiyah.. umur 10 bulan makin lasak n kalau nak amik gambar dia nak gigit je kamera.. geram akakkkk.. jom la tengok dahiyah kat blog akak, kmudian folo ye

::budak:: said...

hehe..memg kene saba lebih kalau nk gambar yg berkualiti :)

c genk bah ne said...

alololo comelnya ka.. nak cubit je pipi dia..comel sangat..geram pula hehehe


kak, genk tag aka dalam segmen ini

http://genkcorner.blogspot.com/2011/08/segmen-di-mana-anda-beraya-pada-tahun.html

ada masa akak nanti,jangan malu janagn segam join segmen genk pula ya