Saturday, August 23, 2008

My engagement picture..........

Bergambar bersama tunang tersayang

Bonda tersayang...beliaulah yang menjadi "tulang belakang" sepanjang mjlis ku ini...thanks mom...

Bergambar bersama kakak tersayang...dielah sebagai jurumekap dan jurufoto aku sepanjang mjlis pertunanganku ini...thanks sis...

Saat ini aku sah bergelar tunang kepada mohd saiful azwan


Ini lah hantaran pertunangan aku untuk diberikan kepada tunang tersayang



Sempat lagi berposing sebelum pihak llaki sampai...

Ni adalah tmpt khas mjlis pertunanganku...semuanya di pilih bonda ku yang tersayang..

B'sme abah tersayang....b'bncang mengenai majlis pertunangan untuk esok hari

Sehari b4 mjlis pertunangan aku...hari tu btol2 tension sbb hantaran pertunangan t'pkse di tambah...tp...alhamdulillah mslh ni dpt diselesaikan dengan bantuan fmly aku....


No comments: